• winnie
    #26
    "de ott annyit mentek a tv-ben az általam említett interjúk,"

    attól még sokkal többet reklámoznak egy kalóz3-at. a bwp interjús filmet 5 nappal a pemier előtt mutatták be, még csak nem is főműsoridőben. vagy az idő szépíti meg az emlékeidet vagy csak így emlékszel erre. nem mentek "annyit",

    "A magyar mozis sajtó többnyire a külföldiből tájékozódik"

    whatever. te külföldi mozis sajtót írtál. döntsd el.

    "Online magazinoknál fórumok is vannak ami szintén nem utolsó dolog tájékozódás szempontjából."

    nem hogy normális látogatottásgú filmes fórum nincs idehaza, hanem filmes lap sincs. nézz utána magyarország netellátottságának, majd azok arányának, akik nem csak levelezésre használják a netet. nagyon kis szám. de ha még az összes magyar netező is olvasna filmes fórumokat, akkor sem tudna a nép jó része az általad leírtakról. sajnos.

    "rendszeres mozilátogató, annak van lehetősége megnézni előtte az interneten az adott filmről pár infót, netán kritikát."

    erre nem tudok mit mondani. tteljes tévhit. sajnos.

    "Mert a BWP se nem félelmetes, se nem igaz, a Borat pedig nem vicces (1-2 részt leszámítva)."

    a borat nagyon vicces volt és a bwp félelmetes. érdemes megnézni a dvd-eladásokat, mindkét esetben még meg is haladták a film sikerét (legalábbis, ha az éves bevételi toplistán elért helyezést nézed.

    (a borat a múlt heti dvd toplistán a boldogság nyomában mögött a második legnagyobb bevételt elért film, ami jól mutatja, hogy mennyien rákattantak. a kölcsnzési listán dettó.

    "Én csak mondtam hogy a BWP és a Borat bebizonyította hogy kis pénzből, egy kis kábításból és egy egyszerű ötletből lehet 100 milliókat csinálni. "

    nem te azt mondtad, hogy 1. "Számtalan más produkciót fel lehetne így futtatni (lásd még Blair Witch Project)." azóta is várom azt a mondjuk tizet. tavaly ott volt a snakes on a plane, randán beégett. 2. "a marketing minden" - a sok ellenpélda mutatja, hogy a marketing semmi. a jó marketing esetleg, de az meg mindig csak utólag deről ki.