• winnie
    #24
    "Az internetes hypre-ról meg annyit, hogy pont mindenki aki látta a filmet azt mondta, hogy nem érdemes megnézni, mert semmit nem látni belőle, kamu az egész"

    az internetes hype majd egy évvel a premier előtt kezdődött - és utána már nem kellett a reklám, hiszen a WOM bevitte a nézőket. az első két hét alatt megvolt a jó bevétel.

    "Ha Magyaroszágot nézzük, nálunk teljesen más a helyzet. A késés miatt már (szinte) mindenki tudta (jórészt a külföldi mozis sajtóból)"

    ó, ne hidd, hogy itthon annyian tájékozódnak a külföldi mozis sajtóból. mekkora a netellátottság? mennyien tudnak angolul? ezen viszonylag angol rétegből ki jár külföldi mozis lapra vagy ki vesz angol mozimagazint? és ezen pár száz vagy talán ezer emberből ki jár egyáltalán moziba?

    "Talán mert nem volt megfelelő marketingjük? Sem elég pénz (BWP), sem egy jól csengő nevű komikus (Borat)?"

    woody allen nem elég jó név? vagy sean penn? vagy eugene levy az amerikai pite filmek után? christopher guestet is többen ismerik mint boratot. ezt magyarázom, hogy szerencsére nem birka az ember, hogy bármivel meglehessen etetni.

    egyszerűen azért, mert kint jól tudják, hogy egy film mit hozhat - és annyit költenek rá. kint ehhez sokkal jobban értenek. ha sejtik egy filmben benne van a nagy siker, akkor ráköltik a pénzt. és olykor tévednek. de ne hidd, hogy ha te valamit az íróasztal mellett olyasmit gondolsz, amire ők nem gondoltak. nyilván nem fogsz spanyolviaszt felfedezni. (mekkora hasas a king kong, a next, a sziget - nem lehet hülyének nézni az embert. hatalmas marjetinggel mekkorát hasaltak ezek a filmek)