• Frayer
    #27
    Egyébként igazat szóltál.Teljes mértékben egyetértek veled.Én benfentes vagyok, tudom mit akarsz mondani.
    Rendszeresen küldenek minket ilyen pszichológiai továbbképzésre és azt tanítják,hogy lehet hatékonyabban vissza élni az emberek nyitotságával, befogadó készségével. Nekünk az a feladatunk,hogy ELADJUNK, boltoljunk, ez a marketing. Befolyásolás. Igaz,hogy egy csavart nem húzunk meg, nem tolunk arrébb semmit. És mégis, a mi munkánk többet ér mint az a folyamat ami a terméket hozza létre. Bizony ez komoly szakma, itt naponta milliárdok cserélnek gazdát. Mi a média határozzuk meg,hogy mi a menő, mi a trendi, azt is mi mondjuk meg neked,hogy mi az egészséges, hova menj nyaralni, mibe fektess, hogy nézzél ki "szarunk az általunk született anorexiás picsákra". Mi mondjuk meg,hogy ÉLJ.
    Szóval, mondjuk ha egy középvállalkozó itt magyarországon helyesen kezdené el használni a meglévő marketing eszközöket egyik napról a másikra olyan sok megrendelést kapna amire már nem lenne kapacitása. Csak hát ebbe előbb bele kell lőne egy kis zsetont.
    Én mindig röhögök az olyan vállalkozókon akik sajnáltatják magukat,hogy így nem megy úgy nem megy. Aztán megkérdezem,hogy sokan tudnak a tevékenységedről? Mekkora a felvevő piacod? Gyakorlatilag nem tudják mi az a marketing. Ez itt a baj, most egy olyan ember aki nem ért az üzlethez, minek kezd bele bármibe is a piacon, húljon a férgese.