• cateran
    #47
    Szvsz mindkettőtöknek igaza van:) Én úgy látom,hogy kis méretü termékeknél (ragadjunk le mondjuk a szelet csokinál)nem sok értelme lenne mozgóképes reklámnak,hangnak sem nagyon. Jobban mutat ott egy bazi nagy név vagy logo. De pl. tábla csokinál vagy nagyobb méretü termékeknél-ahol mondjuk van reklámfigura is,pl. milka tehén vagy ilyesmi- már elöny lehetne ha pl. mozogna vagy hangot adna ki (lásd integető figura vagy ha pl. vmi mozifilmmel van termékkapcsolat,akkor bejátszás a filmből...ez duplán hasznos lenne a cégeknek)
    És ha összekapcsoljuk a szokásgyüjtögetös rfidvel (megjegyzi mit szeretsz,mit szoktál venni) akkor csak azok a termékek "kiabálnának" rád, amik igy veszik az "adást" töled:) Éppenséggel látok benne fantázát:)