• L3zl13
    #46
    Valahogy kétlem, hogy bármely mozgókép megjelnítésére alkalmas technológia valaha olyan olcsóvá válna, hogy megérje olcsó (100-200Ft) termékek esetében csomagolásként alkalmazni.

    Mint dez írta, már most is a csomagolás teszi ki a termékek árának jelentős részét, és az olcsó termékek már nehezen viselnek el ennél több költséget. Vagy ha el is viselnék, akkor sem fogja a gyártó beáldozni az elveszített hasznot.

    A rikító csomagolás pedig leginkább ezeknél a termékeknél jellemző jelenleg is.
    (Tehát a csoki nem is volt olyan rossz példa szerintem. Másik esélyes az üdítő.)
    Ahogy megyünk a drágább termékek felé vagy egyre kevésbé számít a csomagolás milyensége, sokkal inkább funkcionális, mintsem figyelemfelkeltő. Vagy esetleg az elegancia felé megy el, ami viszont nem biztos, hogy jól megfér a mozgóképes reklámmal.