• dez
    #44
    Na jó, akkor inkább ütköztessünk még egy kicsit. :)

    "1-2 másodpercbe besűríthetsz egy termékintro-t. Vásárlás közben teljességgel felesleges."
    Nem erre gondoltam, hanem - mint írtam - a reklám egy jellegzetes részletére, ami felidézi az egész reklám által indukált értéseket.
    De a termékintró is egy lehetőség, az lehet több mp is.

    "Megoldhatónak megoldható, csak kezdünk elég messzire oldalazni a dologtól. Tehát tulajdonképpen folyamatosan úgy néz ki, mint egy átlagos csomagolópapír, csak néha lefut egy 1-2 mp-s videócska. Innovatív értéke van, reklámértéke a nullához közelít. Maximum akkor érné meg megcsinálni, ha a videolejátszó csomagolópapír olcsóbb lenne, mint a normál - ez meg nincs így."
    Én ezzel nem értek egyet. Azt már leírtam, hogy szerintem miért lenne vásárlásra ösztönző hatása. És hol maradt a te indokod? :)

    "Ennek adott esetben lenne értelme, de semmi köze nincsen az 1-2 másodperces felvillanásokhoz."
    Igen, ez meg egy másik lehetőség.

    "Esetleg kiírhatná a termék tulajdonságait, élelmiszernél a tápanyagok + gyártási/'szavatosság lejár' dátumokat, feture-öket. A probléma csak azzal van, hogy az emberek vásrlási szokásain ez szignifikánsan nem változtatna, ergo videokijelzős csomipapírral is ott vagy, mint a simával."
    Egyre többen alaposabban is megnézik, mit vesznek, és ezt a folyamatot segíteni kell, nem gátolni.

    "Video nélkül is megnézed. Ez még nem jelenti azt, hogy a video hatására kevesebben tennék vissza, illetve többen a kosárba. Azért még a kommersz konzummer sem ennyire bandzsa."
    Ezzel sem értek egyet. Az intró, reklámrészlet, vagy más efféle kedvet csinálhat a megvásárlásra. Már csak azzal is, hogy jobban felkelti a figyelmet, és kevésbé teszi vissza az ember automatikusan, mert már beindult a tudatosabb odafigyelés.

    "Más kérdés, hogy a jobbrabalra mozgó termékcsomagolások kukkolása közben az egyszeri vásárló sokkal gyorsabban telne meg nemkívánt információkkal, könnyebben jön zavarba, fárad az agya és a szeme - egyik sem pozitív az impulzusvásárlás esetén, amiről pl. a hipermarketek szólnak."
    Hát, ugyanezt az érvet (agyzsongítás) valószínűleg ellentétes előjellel is fel lehetne hozni. :)
    Amúgy amikor te még nem is éltél :), sokkal kevesebb reklám volt idehaza a belvárosi utcákon. Megnézett az ember egy nyugati filmet, és már attól káprázott a szeme, ha egy ilyen utcát mutattak. "Ki tud ezen úgy végigmenni, hogy nem kap idegbajt?" Most meg már fel sem tűnik.