• Morden23
    #39
    "Ja, és vonatkoztass már el a csokitól, vagy te csak csokit veszel az áruházakban, a többit anyuci hordja haza, vagy mi? :P"

    Ez a vitamódszer nálam nem fog beválni. Próbálkozz azoknál, akik vevők erre az ócska dumára. Azért írtam a csokit, mert aki elkezdte ezt a marhaságot, az csokival példálózott.

    "1-2mp-ről van szó, csak egy kis emlékeztetőről, hogy a reklám hatását átvigyék a vásárlás idejére is."

    1-2 másodpercbe besűríthetsz egy termékintro-t. Vásárlás közben teljességgel felesleges.

    "Úgy is megoldható, hogy alaphelyzetben a sima feliratok jelennek meg, de pár mp-enként lefut a 2mp-es video."

    Megoldhatónak megoldható, csak kezdünk elég messzire oldalazni a dologtól. Tehát tulajdonképpen folyamatosan úgy néz ki, mint egy átlagos csomagolópapír, csak néha lefut egy 1-2 mp-s videócska. Innovatív értéke van, reklámértéke a nullához közelít. Maximum akkor érné meg megcsinálni, ha a videolejátszó csomagolópapír olcsóbb lenne, mint a normál - ez meg nincs így.

    "Vagy akár úgy, hogy csak akkor fut le, ha a vásárló a kezébe veszi a terméket, így megerősítve a vételi szándékot"

    Ennek adott esetben lenne értelme, de semmi köze nincsen az 1-2 másodperces felvillanásokhoz. Esetleg kiírhatná a termék tulajdonságait, élelmiszernél a tápanyagok + gyártási/'szavatosság lejár' dátumokat, feture-öket. A probléma csak azzal van, hogy az emberek vásrlási szokásain ez szignifikánsan nem változtatna, ergo videokijelzős csomipapírral is ott vagy, mint a simával.

    "Ugyebár sokszor előfordul, hogy az ember a kezébe vesz dolgokat, hogy jobban megnézze."

    Video nélkül is megnézed. Ez még nem jelenti azt, hogy a video hatására kevesebben tennék vissza, illetve többen a kosárba. Azért még a kommersz konzummer sem ennyire bandzsa. Más kérdés, hogy a jobbrabalra mozgó termékcsomagolások kukkolása közben az egyszeri vásárló sokkal gyorsabban telne meg nemkívánt információkkal, könnyebben jön zavarba, fárad az agya és a szeme - egyik sem pozitív az impulzusvásárlás esetén, amiről pl. a hipermarketek szólnak.