• Morden23
    #29
    "Aztán jöttek a színes fényképek is.
    Miért? Mert így egyre figyelemfelkeltőbb, és csalogatóbb.
    Miért állna meg itt a folyamat?"

    A mozgókép a fényképnek a legkevésbé sem szinonímája.
    A másik fele meg az, hogy a csomagolás célja (ma már) a legtöbb esetben nem a figyelemfelkeltésre, hanem a felismerésre irányul, ahol a statikusság nem hátrány, hanem előny.

    "Áramforrással együtt: már fejlesztik az "elég lapos elem"-et is, ez is néhány speciális réteg."

    Ja, és még mozgásérzékelőt is tehetnek bele, hogy csak akkor éledjen fel, ha vevő van a közelében, mert máskülönben gyorsan lemerül az "elég lapos elem" a 24/7 igénybevételtől.

    (Azt meg már meg sem említem, hogy a boltok [hipermarketek] termékpropagációjának relatíve kevés köze van a terméket gyártó cég reklámaihoz - a bolton belüli reklámozás/elhelyezés pedig előbbi dolga. Minimális esetben valóban "jópofa" lehetne egy mozgóképes csomagolás, de ezek éppen nem a csokoládé/mosópor/kiló kenyér/tej kategóriába esnek. Ha valaki mozgóképes bolti reklámot akar, kirak az áru fölé egy bazinagy LCD-t, amit a bolt másik feléből is látnak, nem 20 centiről ugrálnak a gyerekek a csokipapíron.)