• remark #276
    "Nem jött össze, mert mindenfélét kitalálsz, hogy ne kelljen elfogadnod a tényeket."

    Milyen tenyeket? A tenyekrol (40 millio, 100 nap, XP-hez kepest 2x-es eladas stb.) bebizonyosodott hogy nem helytalloak, vagy bebizonyosodott hogy nem azt jelentik amit allit az MS hogy jelentenek (nem a merketingosztalyon dolgozo Kicsi Bill allitja, az MS allitja!!).
    Tehat mit is kellene elfogadnom? Azt hogy a Vista sikeres? En nem azt allitottam hogy a Vista nem sikeres, hanem azt hogy ahogyan be akarjak bizonyitani hogy a Vista sikeres, az felrevezeto, ertelmetlen, megalapozatlan, beleertve a te probalkozasaidat arra nezve hogy tenyekkel probald meg a feltetelezesedet alatamasztani, miszerint a Vista egy nagy siker.

    "Konkrétan hol is van a cáfolat? Én úgy emléxem, hogy csak szépítgetésről volt szó, nem arról, hogy totál téves az adat."
    Az ervelesed pukkadt ki (volt megalapozatlan) en ezt irom. Problajuk legalabb neha megerteni egymast. Egy erveles amelyik kozmetikazott adatokra epul az a minimum hogy korrekciora szorul, de azt se latom nagy tulzasnak ahogy en fogalmazok...

    "Konkrétan a marketingesek csinosítgatják a tényeket, ahogy szokták. Hazugságról nincs szó."
    Az MS neveben kozmetikazzak az adatokat. Mi a kulonbseg? A ceg neveben nyilatkozatokat tevok a ceget allitjak be ilyennek vagy olyannak. Ez megintcsak nem olyan dolog amibe bele lehetne kotni, te megis megteszed. Ez egyszeruen igy mukodik. Ha a kormanyszovivo aztmondja hogy X akkor azt a kormany neveben mondja. Pont. Ha a marketingesek hibat kovettek el, ki kell oket rugni, es uj marketingstrategiaba kell kezdeni. Ha ezt a dontest nem hozza meg az MS, akkor ezzel a marketingosztaly moge all, ergo a marketingstrategiaval azonosul. Ennyi.
    De egyebkent tenyleg nem is ertem hogy miert kell ilyen magyarazatokba belemenni, te meg a nyilvanvalot is megkerdojelezed neha...