• NEXUS6
    #14
    Van egy riport vele, amiben arról beszél, hogy azért elég sok köze lesz még a PS vonal stratégiai fejlesztéséhez. Jelenleg a PS4-5-6 gépek felvázolása folyik.

    Aztán megemlíti, hogy a Blu-ray miatti késlekedés csúsztatta az egész marketing stratégiájukat, ami ütemezve volt. Ezért csak most beszélnek részletesebben a network képességekről.
    Lehet persze hogy azzal is lemaradásban vannak, de pl a Home projekt még PS2-őn kezdődött jó pár éve, szal lehet még 1-2 meglepetés amiről nem beszélnek.

    Ahelyett hogy Kutaragit szídnák, aki összehozott egy új márkát, ráadásul az általa létrehozottt termékek segítségével a DVD és a BD piacnak is jelentős kezdőlökést adtak, ezáltal pl a TV + házimozi eladásokat is fellendítette, inkább a marketing stratégiájukat kéne felülvizsgálni, ami sajna nem volt képes a BD késését feldolgozni.
    Olyan volt mint amikor a boxoló kap egy maflást aztán lelassul és mindenre csak később reagál, így aztán csak a levegőt csapkodja.