• JTBM
    #37
    A mai programok általánosságban jobban optimalizáltak, mint a régebbiek, mert az automatikus (compiler + driver) optimalizáció is ugyanúgy fejlődött, mint minden más.

    De az is igaz, hogy ma már nem tesznek bele ASM részeket a programokba lépten-nyomon, hogy még egy kis teljesítmény kicsikarjanak.

    Ráadásul ma már a hardware is a compiler-hez van igazítva, ezért a nem ASM programok is nagyon gyorsak.

    Az igazság az, hogy a mai programok főleg grafikailag fényévekkel jobbak, mint a 10 évvel ezelőttiek és egy galaxisnyira vannak a 20 éves játékoktól.

    A játszhatóság és a programok világ modelljei is jobbak, de a változás itt nem olyan gyors. Ráadásul ebben a tapasztalatnak hatalmas jelentősége van és az új software készítők mindig elkövetik ugyanazokat a hibákat, amiket a régebbi cégek már elkövettek.

    Bejöttek még a konzolos játékok is, amik a konzol fogyatékosságai miatt a PC-s játékokhoz képest egyszerűek, primitívek. Sajnos ezekből is egyre több van.