• Akuma
    #13
    Szépet lehet, csak valósághűt nem... Ha mesét akarsz csinálni, ahoz elég a gyenge processzor is, ha 3D-ben akarsz íveket rajzolni, mégpedig sokat, és még forgatni is akarod őket, valós idejű fényefektekkel körítve, akkor az mindenképp minnél nagyobb számú poligont igényel! Mivel egy függvény nem tud leírni egy tetszőleges pályát, ívet, így realisztikus 3D-s képet nem fog kapni kevés poligonból, hacsak nem egy tökéletes gömbre gondolsz... annak aztán meg marhára sok értelme van, ha 2007-ben végre realisztikusan tudjuk ábrázolni a gömböt 3D-ben, biztos igen jó és izgalmas játékokat tudnál belőle csinálni ;)

    Kiváncsi lennék azért pl, hogy egy emberi arcot mennyi poligonból próbálnál meg ábrázolni úgy, hogy az közel valóságos legyen, közel valóságosan artikuláljon mondjuk...