A1274815#75
A trükck programozói, ha játékban nem írták bele akkor nem fog menni.
A trükk: a lebegőpontos framebuffer hagyományos 24/32bites színekké veló áttranszomárása közben a jelenet összes poligonját újra kirajzoljuk betartva a vágásokat (z-teszt, stencil-teszt, scisor-teszt, alpha-teszt, stb.) , úgy hogy bekapcsoljuk az FSAA-t de már nem lebegőpontos buffereken fog lefutni, hanem hagyományoson. Ez természetesen borzasztó teljesítményt emészt fel, ezért igényli a felső kategóriás hardware-t. ATI drivere, ha a vezérlő pultján kapcsolod be, akkor visszajátsza a jelenetet,az nvidia-ét nem tudom, nem rendelkezek felső kategóriás kártyával.
HDR with Antialiasing - Using one of several techniques to achieve high dynamic-range (HDR) lighting simultaneously with multi-sample antialiasing, this scene is rich in bright lights, glows, and reflections, while still having beautifully soft antialiased edges."