winnie#16
sanyix: "Hát ez a szabály ez tényleg nemigaz."
nem szabály, törvény. ha vét ellene egy tévé, akkor többet veszít, mintha nem adná le a reklámot.
" Néha késő este 5 percenként is képesek 10 perces reklámblokkot beadni valami műsorba. Nem későeste meg 20 perces reklámblokkok is"
mondj példát. ha ez igaz, akkor valamelyik tévé nagyon meg fogja ütni a bokáját. az ilyesmire nagyon odafigyelnek, elhiheted. de persze attól még lehet simlik. mondom, példa kéne.
" Pedig ebből még bevételük sincs, viszont kiba idegesítő. Bár mostmár az ilyen csatornákon is előjöttek az idióta reklámok."
naná, kell az önpromó - az a legfontosabb. nekik is magukhoz kell láncolni a nézőt. és az önpromó nem számít reklámnak.
"Az a legrosszabb, hogy a büdös tetű kereskedelmi csatornákon egymáshoz igazítják a reklámblokkokat, így ha átkapcsolsz, a másikon is hihetetlen módon éppen reklám van..."
ez megint egy olyan dolog, hogy öntököndöfés lenne, hiszen egy kertévének éppen arra kell hajtania, hogy pl. akkor kezdjen egy műsort, amikor a másik reklámoz és az átkapcsoló nézőket megfogja valamivel. akad egyezés, ami főleg a fix kezdési időpontknak köszönhető. (18.30 híradó, 21.00 esti film vagy sorozat) de ezzel lehet a legjobban taktikázni. meg kell szerezni a másik nézőit.