• dez
    #78
    "Ha jol emlekszem az volt a hiba lnyege, hogy ha a hardwer kihasznaltsaga eler egy szintet adattorlodas lep fel ami hatvanyozottan visszavesz a teljesitmenyböl igy az architekturajuk nem tudja kihasznalni az elönyeit."

    LOL, ez nem emlék, hanem csak a fantáziád szüleménye. Nexus6 Leírta, miről van szó. Ezt aztán jól félreértette a The Inquirer techanalfabéta újságírója, az a Chen. A dolog könnyen áthidalható. De ezt véletlenül nem írtam már le neked? Tök jó, hogy időről időre behányod ezt ide-oda, aztán meg se nézed, válaszoltak-e rá valamit.

    "Ettöl függetlenül meglepödnek, ha erösebb lenne grafiklag mint a BOX leven hogy joval elavultabb GPU-ja van es ha jol tudom poligon szam meresekben is naggyon alatta teljesitett."

    Lepődj:
    Xenos: 240 GFLOPS (universal shaders)
    RSX: 324 GFLOPS (pixel shaders) + 40 GFLOPS (vertex shaders)

    Tehát attól, hogy a Xenos univerzális shaderes, és több van belőlük, még az RSX shaderei egyenként jóval gyorsabbak. Vertex shaderben gyengébb (mivel ugye nem tud minden shader egységet erre bevetni, csak a dedikáltakat), de a játékok többségében ez nem igazán számít, mert nem dolgoznak olyan brutálisan sok poligonnal. Ha nagyon kell, amúgy is be tud segíteni a Cell.