• remark #7
    Hollandiaban ugy nagyjabol az osszes lampa automata, azaz annak ad zoldet, ahonnan jon a forgalom. Foleg kis forgalomnal jo: ejjel pl. sose kell lampara varni, az ember mire odaer, zold. Az ujabb lampaknal mar a bickliseknek se kell a gombot nyomkodni: begurul a bicajos, es mire a lampahoz er, az valt. Eddig tartott a jo oldala. Mert arrol fogalmam sincs, hogy forgalomszabalyozas az be van-e epitve, es ha bevan akkor megis mi alapjan osztja az észt (azaz a zoldet) a rendszer, de olyan hogy zöldhullám, olyan nem letezik. Ennyit a kornyezetvedelemrol. Valszeg a tomerdek "azonnal zoldet ado" lampa altal generalt forgalomban nem lehet zoldhullamokat kialakitani, de azert valamit csinalhattak volna, mert az szegyen hogy nagy forgalom mellett egyszeruen lampatol lampaig gyorsulgat mindenki, olyan plusz szennyezest okozva, ami talan elkerulheto lenne.
    Budapesttel kapcsolatban csak annyi a kerdesem, hogy 1) tomegkozlekedes? 2) bicikli? Ja hogy autoban poffeszkedni az cool? Hat akkor tessek szivni a szagos levegot...