• Max007
    #145
    Gyerekek, ha nem nézitek be a célt a jobb gombbal, a büdös életben sem fogjátok az ellent eltalálni. Mivel alapból nincs célkereszt a valóságban, nem úgy mint a gagyi cs-ben, ezért az integrált célkeresztet kell használni (vagy pl BF'42 experience ww2 mod). Ha úgy lősz, lassul a tűzgyorsaság, de a sebzés nő, vagy a lövés lesz pontosabb. Távcsővel pedig átlag 3-4 lövés egy ember, amely sebzés a stalker páncélruhában egyből reálisabban hat, bár tény hogy kb 2tölténnyel kéne osztania a halált. Ám ez a CS "egy tárat a végtagjába" lövöldözés után még mindig kiváló arány. Hangulatos, komor, de aki nem fogékony a post-apocaliptic érzésre az ne játssza. Én se fogok motorszimulátort tolni ha egyszer utálom a versenysportágakat.
    Én lőttem íjjal, így tudom hogy aki már pár tíz méterre pontosan ellő egy nyári lenge szellőben és eltalálja a kör közepét (30cm-es kör) az tehetséges. Van egy gyengítetlen gázfegyverem, azzal kb 20 méterig tudok 5 cm-es szórással lőni szélcsendben és nyugalomban, a bal kéz mutatóujjával megtámasztva a fegyvert) na de elkalandoztam, visszatérve a STALKER-hez. Szép a grafika, jó a motorja, hisz elfut 800*600-ban az 1,8-as P4-esemen, 1 giga rammal és 256 megás ati radeon 9600xt-vel. Semmi szaggatás, az aréna az egyetlen hely ahol kisebb lassulás van csak a sok doboz miatt, de az élsimítást nem kapcsolom ki a kártyán. Naszóval, kiválóan játszható, a szörnyek miatt kicsit horroisztikus elemeket magába foglaló játék, a stalkerek spawnolása és a szűkre szabott játéktér okozhat egyesek szemében szálkát, de az AI mindenért kárpótol. Ahogy a kutyák húzzák el az emberi testeket, az eleddig még soha nem látott dolog, ahogy az ellenség a hátadba próbál kerülni, mindig más útvonalakat választva magának, az se semmi. Az pedig hogy nincs kereskedő lépten nyomon... mit vártok? Ti üldögélnétek egy kis fémbódéban az út szélén banditák, szörnyek és sugárzás közt hogy a stalkerek cuccait megvegyétek? Erősen kétlem.