• Theodora
    #2
    "Willem Dicke, a Soundexchange szóvivője szerint ugyanakkor szükség volt az új szabályozásra, hiszen az online rádiók reklámbevételei 2003-ban még csak 50, tavaly viszont már 500 millió dollárt tettek ki."

    Azaz nem elégedtek meg a 10x-es szorzóval, szükség van a 20x-os szorzóra.
    Ez egy nagyon jó marketing. Sávos adózás global piacra vetítve. Hiszen nem azt mondja, hogy ugyanazon rádiók bevétele nőt a 10x-esére hanem az egész piacé.

    Legyen a piacon 100 tengődő, lesarcolom őket. Pár év múlva lesz 1000 tengődő, akkor most már 2x-nagyobb sarcot vettek ki (lássuk ki bírja a versenyt; lássuk ki az a hülye aki kifizeti; hulljon a férgese).
    Le az internettel! vagy inkább le a jogvédőkkel!
    Pereljük be az intelt meg a microsoftot! Sőt pereljük be Magyarországot Neumann János miatt! Sőt pereljük be a "teremtő(ke)t" ma az egyházakat! Hogy hagyták idáig elfajulni a dolgokat.