Red Ocean
  • Bokafix2
    #116
    Gyenge game... Viszont a fizika nagyjából rendben van. Nekem azzal van problémám először is, hogy úgy kezdődik az egész, mint mikor a film felénél kapcsolom be a tévét. Ez az "in medias res" kezdés elég frusztráló, semmi intró, semmi előzetes info, semmi beveztő pálya, mint a Half Life 2 esetén mondjuk.

    És ez az érdekes, hogy míg az enerigakapukon keresztül rohangáló vonatokat átvették a Valve klasszikusától, (mert szvsz tuti onnan nyúlták a fícsört) akkor a rendes játékkezdést miért nem? Miért nem derül ki az elején legalább pár dolog?

    A másik dolog a rettentő sablonosság, ami végigvonul az egész játékon. Az ellenfelek sablonosabbak, mint egy Word táblázat, egyszerűen még nem is láttam ilyen npc-ket, mintha futószalagon gyártották volna őket, mindegyik olyan, mintha a másik ikertestvére lenne semmi de semmi különbség nincs köztük... nehogy már pár sorral többet írjanak a forrásprogramba a kedves fejlesztők.

    És ezenkívül ha rájuk lövök azzal az idióta pisztollyal, amit szerintem leértékelésen vehetett az ipse, akitől főhősünk elcsórta, hát mit ne mondjak, ha eldördül a lövés szinte fürdünk az animációban, annyira meg vannak animálva a lövések. szinte semmi sem történik, csak egyszerűen elvágódik az ellenfél, nem az hogy látszódna a vér, a sérülés... nem csak úgy egyszerűen elesik, mint Pista bátyám egy átmulatott éjszaka után a kocsmaajtóban.

    Az ellenfelek arcberendezéséről meg ne is mondjunk semmit. Míg a HL2-nél, ami évekkel korábbi játék, jól le van programozva az arcmimika, addig ebben a stuffban, sehol semmi. Az emberek pont ugyanazt a nyers tölgyfapofát vágják mikor meghaltak, mint előtte.
    Kérem szépen, a Medal of Honor első része 2002-es, de még ott is volt valamennyi különbség az élő és a halott katonák arckifejezése között.
    Sőt nálam még csak nem is beszélnek a katonák. Sem hozzám nem vágnak meghátrálásra késztető effektív nyilatkozatokat, sem egymással nem próbálnak kommunikálni, csak fogják az enyémhez hasonló kis ultragatyi pisztolyukat és egy jóllakott óvodás értelmi szinvonalán puffogtatnak a csövekből kiszűrődő gőzfelhőbe.

    Taktika, összedolgozás, csapatmunka a világba se! A pályák egysíkúságáról nem is akarok szólni, mert csak az előttem kommentelőket ismételném meg.
    A grafika és a fizika nagyrészt rendben van, de ez nem menti meg a játékot a totális érdektelenségtől ami árad belőle. Kiadták ezt a játékot de nem igazán érződött rajta a munka és a prezcizitás... talán a fejlesztők a "kevés munkáért nagy haszon" elvét tűzték ki életcélül, na de a kedves pléjert sem olyan fából programozták ám, hogy az ilyesféle olcsó demagógiának bedőljön.

    Egy másik dolog a játékban fellelhető hangok terén: az első pályán mikor a katona meglát minket és bekapcsolja a szirénát..! Hát akkor fontolgattam először a uninstall-t! A szirénának olyan idiotikus nyávogó hangja va, amit sztem ideggondozásra szoruló lelki sérültek komponáltak meg. látszik hogy fejlesztők még akciófilmet sem néznek. Na de nem is ezzel van baj, hanem a játékkal: az ugyanis játszhatatlan.