• Tomasz Man
    #32
    A legjobb megoldásnak én azt tartanám, ha pl. a megvásárolt termékekben lévő RFID chip a pénztárnál történt kifizetést követően, a chip mások számára olvashatatlanná, felhasználhatatlanná válna. De az biztos, hogy a marketingesek örülnének neki legjobban, ha azt is tudnának, hogy milyen útvonalon mentek hazáig az emberek akik ott, abban a bizonyos x boltban vásároltak,aztán szépen kielemeznének az útvonalakat, hogy melyik azaz útvonal ahová megérné nekik kitenni a reklámokat, és legközelebb annak az x boltnak a reklámja virítana az útszélén, ahol gyakrabban fordulnak elő az x boltban vásárló emberkék. Ezzel sajnos több visszaélési lehetőség lenne, mint amennyi előnye származna a felhasználónak. Főleg a biztonsági problémák miatt aggódnék inkább ebben az esetben mint attól, hogy nem fogja lehúznia számlámról a pénzt a bolt. Azért van még mit fejlődnie ennek az RFID-es technológiának, véleményem szerint.