• Hegyikecske
    #100
    De basszus, az ilyet utálom, nem hogy hűséges ügyfélként több kedvezményt kapnék mint aki 2napja ügyfelük csak, hanem jól megbüntetnek érte... Mondjuk itt a chello annyiból korrektebb h az emelést egy időben végzi el azzal, mint aki új ügyfélként rendelné, de amikor még axelero néven volt netünk akkor megrrendeltük a kemény 512es vonalat havi 13ér, kb 3hónappal később ugyanez már csak 9ezerbe került, és nem h a meglevő ügyfeleknek kedveztek volna, hanem csak az újak betoborzásával foglalkoznak.
    Ez rossz politika! Szerintem én érek legalább annyit a cégnek mint egy msot belépő, mert nem csak a tagszám növekedésével kéne foglalkozni, hanem azzal is h ha vki nem elégedett akkor kilép, ergo taglétszám csökkenésével... Sajnos de - asszem 1hónapja nem lehet már tőlük internetem, tehát erről már lemaradtam, de nem is tudom hol a szerződés szal ami a legszebb nem is tom mikor jár(t) le :D Viszont ami a tény h nekik eddig is mindig értékes ajándékaik voltak ellentétben a többi adsl szolgáltatóéval (tréonlány: x összegért kölcsönözhetsz filmeket a saját tékájukból a neten) szal valszeg új ügyfélként kell majd belépnem újra, addig pedig kibírom net nélkül...