• remark #18
    "Ugyanis a home szegmensbe két vonalon tudják elterjeszteni: az OEM, és a warez."

    Igy van.
    Errol egy Nike-val kapcsolatos eset jut eszembe mikor epp azon voltak hogy a Nike-t laza/cool márkaként vigyek be a koztudatba. Ennek egyik lepese az volt hogy nem igazan leptek fel szigoruan a bolti lopasok ellen, mert igy pont azokhoz a vagany, laza gettosokhoz jutott el a Nike igy hamar, akik igy ket labon jaro hirdetotablakent kurtoltek vilagga: ha meno, laza akarsz lenni, akkor Nike-t viselsz. Igy a bolti lopasokra egyszeruen ugy tekintettek mint reklamkoltsegre. A dolog bevalt.

    A warez is csak "reklamkoltseg". Biztositja hogy a jovo felhasznaloi/szakemberei/donteshozoi mar gyerekkoruk ota csak es kizarolag Windows-t lassanak maguk korul, igy ne is igazan akarjanak alternativakban gondolkodni.