"Amit valojaban az ember megvasarol, az egy imázs. Nike-t veszel meg Britney Spears-t, meg Calvin Klein-t. Nem edzocipot, zenet vagy alsonadragot..."
Erre irtad a kovetkezot?
"Az, hogy valaki imázst vásárol-e, vagy terméket, amire szüksége van? Gondolom, ki így ki úgy. Ha Te imázst veszel, ám tedd. Én NEM imázst veszek, hanem jóelőre elhatározott, érlelt, tervezgetett és néha megálmodozott, és sajnos erőteljes RANGSOROLÁSON is átment szükségleteimet elégítem ki."
Az hogy imazst veszel, az nem azt jelenti hogy azt valasztod. Nem azt jelenti hogy ha valasztanod kell egy jo cipo vagy egy Nike cipo helyett, akkor van aki a jot veszi meg, van aki a Nike-t veszi meg. Hanem azt jelenti hogy ha tortenetesen egy Nike cipot vagy Sony TV-t veszel, akkor egyreszt a TV-ert masreszt az arculatert, a markaert fizetsz. Ha tetszik, ha nem, ha ezert vettel Sony-t vagy barmi mast, ha nem. Ez nem rajtad, vevon mulik.