• SHARK13
    #31
    Egyetértek az előző kolléga hozzászólásával. Ha olyan szintre fejlesztik majd őket ami képes a hosszú időtartamű,alacsony enegriaigényű és megbízható üzemre akkorsem fog mindenfelé elterjedni. A moszásssérültek vagy a végtagjukat vesztetteknek minden bizonnyal nagyon jó megoldás lesz,de ipari vagy katonai használata kétséges. A terhetke remekül lehet mozgatni darukkal és targoncákkal. Katonai vonal:
    Előnyei: a gyalogosnak nagyobb a teherbírása,több lőszert,élelmiszert és védőfelszerelést tud hordozni. DE!!! Nagyban rontja a mozgékonyságot,mert még egy light-os változattal sem tud úgy a falhoz lapulni,vagy a földön feküdni,mint jelenleg. A megnövekedett külső méret miatt a jelenlegi harcjárművekben nem férnének el,szélesebb új lövészpáncélost meg nem lehet csinálni,mert a vasúti kocsik szélességéhez vannak igazítva. Egy bonyolult elktromechanikai eszközben mindig ott lebeg a meghibásodás lehetősége. Pláne harctéren,alacsony karbantartás mellett. Egy katonának ma már több,mint 15 dolgot kell egy nap 3-szor is ellenőriznie,gondold csak el mi munka lenne még a skeleton. Amikor nem kell,akkor hogy viszik magukkal,hátizsákban??? Az energiaigéyne? A jelenlegi logisztikai rendszer is túlterhelt és őrülten drága,ez a cucc min. a 6-szorosára emelné egy gyalogos katona harctéren tartózkodásának napi költségét.
    Soroljam még?