• Morden23
    #23
    Elnézést, apró adalék:

    Az Everquest idejében még dúlt a szerepjáték-láz, valamint akkor gyűrűzött be a gyűjtögetős kártyajáték-divat (a Magic: The Gathering némivel korábbi). A szerepjátékok (többek között a számítógépes játékok fejlődése miatt, valamint a nem upgrade-elhető játékrendszer és kevés kiegészítő miatt) szépen lassan elkezdtek kifújni, és a játékostábor a számítógépjátékok felé (anno pl. MUD-ok) fordult.

    Ez alapozta meg az eredeti MMO koncepció sikerét (ami egyébként a közhiedelemmel ellentétben nagyon is fizetős finanszírozási metódusra épült már a kezdetekkor), és ez a szubkultúra "szült meg" egy befogadóképes internetes kommunát.

    Aztán volt valaki a Blizzardnál, aki volt elég bátor egy óriási összegű kockázati befektetést megpályázni... "a többi már történelem".