• BlackRose
    #7
    Már ne haragudj, de mi köze a cégtámogatásnak ehhez? Ha megfelel a termék akkor megveszem, az ég világon nem élrdekel, hogy Intel vagy AMD, és még véletlenül sem gondolkodom támogatásról. Támogatni olyan dolgokat szoktak amelyek nem képesek életben maradni önerőből, nem szoktak cégeket támogatni. Abban a pillanatban amikor egy termék nem elégíti ki szükségleteimet, vagy van a piacon konkurens termék amely esetleg jobb vagy olcsóbb akkor azt veszem meg. A cégnek meg az a dolga, hogy harcoljon a vásárlóért, úgy, hogy a legjobb terméket-árat teremtse elő, és ebben az esetben nyereséges lesz, ha erre nem képes, majd jön helyette valaki más. Támogatni a nagymamát szokták nem egy céget.

    Ami a marketinget illeti, az egy ideig óráig képes vizen felül tartani a céget ha technológiai hártányban van, de csak egy ideig óráig, és ha az Intel nem jön a Core 2-vel akkor a marketing most szart sem érne már neki, az AMD jócskán belevágna a piacába, úgyhogy ezeket a dolgokat sem szabad keverni, a marketing nem helyetesítheti a technológiát, csak csupán egy kis időt vásárolhat meg a cégnek, hogy a hibái ne legyenek halálosak, de a fejlesztésektől függ, hogy a marketingal vásárolt idő ért e valamit vagy nem.