• Balumann
    #183
    na ja, de a fő probléma, hogy valakinek már az 1 utca is nagy távolságnak számít :D
    Lehet tényleg hülyeséget mondtam, ezt valahogy nem jutott eszembe most, hogy a drágulás az meg pont a nagyobb távolságra utazókkal kiszúrás. De most akkor is, ha a gyalogos szar járdákat megcsinálnák mindenhol olyanra, hogy tudjanak bicajjal is közlekedni, esetleg egy kis bicajos sávot is csinálnának, és munkahelyekre is csinálnának bicikli parkolót (autó parkolót meg a föld alá, sokkal jobb lenne). De legtöbb helyen még csak a bicajjal való közlekedést se engedik ^^ Nekem nagyon jó, hogy a középiskolámban (ami ráadásul egy zeneművészeti szakközépiskola), megengedik, hogy hátsó udvarra az autók mellé letegyem a bicajt (és a kapuját portás nyitja mindig, csöngetek mindig, kamerával meg látja hogy bicajosok vagyunk). Máshol igazgatói intővel hazaküldenének, hogy hogy képzelem, hogy bicajjal jöttem :D

    Egyébként én is a 13. kerületben lakok, nagyon közel ott a Hungária körút és a Béke út -nál. Hát ott nem tudom, hogy meglehetettne-e másképp oldani. Ott van a Vágány utca (azthiszem ott is az a neve), és a Dózsa György út kereszteződés. Na ott olyan délután 3-4 fele olyan dugó van, hogy a busz ami szintén ott akar kifordulni, fél vagy 1 óráig kell ott a dugóban állnia. (4 fajta busz jár ott ráadásul...). Jó érzés néha abban az utcában menni biciklivel, és elmenni vagy 30 busz mellett, amíg ott állnak. :D
    Na visszatérve a bicajozáshoz, az állam tényleg nem igazán tehet az ellen semmit, hogy "kényszerítse" az embereket a bicajozásra, de segítenie kéne abban, hogy egyáltalán tudják használni az ingyenes, egészséges járműveket is!

    Hollandiában meg lassan már hajóval is lehet közlekedni :-/