• Dodo55
    #49
    Szóval utána nézegettem a dolgoknak.
    A 3D játékoknál a processzoron belül az FPU teljesítménye számít a legjobban.
    Tehát ezzel, hogy kitörölhetem az FPU-val, óriásit buktatok.
    Másrészt meg a NetBurst Intel procik ALU-ja 2x-es órajelen megy, tehát az integer számítási sebességgel sincs gond elméletileg.
    Tehát az Intel prociknak egyértelműen, bizonyítottan(FPU tesztek) jobb a játékbeli NYERS teljesítményük.
    Akkor már csak az a kérdés, hogy miért verik el sok játékban az AMD procik az Intel procikat. Ezt elismerem, eddig is elismertem, hogy a tesztek alapján az AMD procik picit jobban teljesítenek a játékokban mint az Intel P68(NetBurst osztályú procik belső jelölése) procik.
    De a nyers tesztekben viszont az Intelek jobbak, az FPU tesztekben szarrá verik az AMD-ket.
    Tehát ez egy óriási rejtély, amit jó lenne megfejteni.

    Az egyetlen jelenlegi elméletem az, hogy az AMD lefizeti a játékfejlesztők, 3D benchmarkfejlesztők egy részét, hogy AMD proci esetén jobban mennyen a cucc.

    Lehet, hogy nincs is rejtély, hanem valamit rosszul tudok, de egyszerűen nem értem azt, hogy hogy lehet, hogy a nyers tesztekben jobbak az Intel procik, viszont sok "sült" tesztben az AMD-k jobbak.