A 4-es metró múltja, jelene, jövője
  • Molnibalage
    #25
    Igen, a merto legfőbb baja, hogy abból a kb. 600-800 MILLIÁRDból (tudotmmal ennyibe fáj majd, de mág ha csak fele ennyi is..) REKORDSEBESSÉGGEL be kéne fejezni már az a kuva M0-ást, vagy iszonyatos mennyiségű más, sokkal ésszerűbb fejlesztést lehetne csinálni. Vicc amit azzal a sötétzöldek csinálnak az MO-sal.

    Mellesleg ha még a mostaninál is korrektebb lenne az elővárosi közlekedés és a HÉV-ek bejárnának egészen a belvárosig (Deák tér környékére, vagy összekötnék a szentenderi HÉV-et a csepelivel meg a ráckeveivel az lenne nagy lépés. Az elővárosi MÁV szerelvények is beljebb bumlizhatnának és akkor a metrót el is lehetne felejteni. Na ez is drága lenne, de többet érne, mint ez a metró.