A 4-es metró múltja, jelene, jövője
  • gordon 24
    #23
    Mi a véleményem? Hát egy ha a keletitől nézed a dolgot ott van az 1-es villamos. Amikor a Lágymányos hidat épitették azért csinálták olyanra a milyen és szerémi utat is mert arra menne az 1-es vili és elmenne a kelenföldi pályaudvarra. Tehát magyarul most vagy a 4-es metró felesleges vagy a villamos. (megjegyzem a villamost tovább vinni több milliárddal kevesebb pénz) . Ha a további részt nézem oda valóban elkell egy kötött pályás szerkezet mert elég nehezen megközelithető. De ha a belegondolok abba hogy sin is van a Thököly úton ami ugye a bosnyákra visz. Akkor szintén nem értem minek a metro.
    Tehát magyarul ha kb 1-2 milliárdól átvinnék az 1-es vilit a Lágymányosi hídon és a keletitől pedig a bosnyákig endbe tennék az utat akkor a 4-es metró teljesen felesleges . Mert kb 30 percel hosszabb menetidővel az is igaz hogy átszállásokkal.ugyan oda eljutnál. És az a szép ebbe hogy valamikor a terv ez volt. Szóval ezt a maradék több milliárdot pedig elővárosi vasutakra az uthálózat fejlesztésére parkolóházak épitésére és egy élhetőbb Budapestre kéne költeni. Hát kb ennyit gondolok róla.
    Az is igaz hogy átszállásokkal.