A 4-es metró múltja, jelene, jövője
  • Molnibalage
    #1030
    Ezt a vidék vs főváros témát már utom. Mindkét "tábor" betesz számtalan olyan költséget a kalapba, amit nem nem vesznek igénybe. A MÁV is dotálit és a vidéki VOLÁN is. Nos, szerinted a 2,6 vs 8,2 millió arány mit sejtetet...? Mert a főváros agglomerációval ennyi.

    Vidéken a munkanélküliség sokkal nagyobb. Tehát akkor ki is fizeti őket...?

    Semmi értelme az ilyen vitának. A lényeg az, hogy finanszítozni kellett volna a tulajdonosnak, aki ezt évekig nem tette és hitelből üzemelt a BKV, amit most kell visszafizteni. Lefordítva, a 2004-es üzemelési költséget MOST kell kifizetni. Csak nem annak, aki felvette...

    A másik bibi, hogy a 4-es metró árának a töredékéből üzemeltethető lett volna a BKV és még VALÓDI fejlesztésre is jutott volna. A 4-es játékmetró nem az...