• Morden23
    #23
    Na ja, annyiban egyet kell, hogy értsek, hogy a Preyben nem volt maximálisan öncélú a grafika.

    Ennek ellenére számomra elég kaotukus arcát mutatta a program. Néha a sok giccstől kettőig sem láttam, a csőben mászkálás meg áttevődött a kurva nagy térben lineáris úton mászkálás irányába.

    Kicsit olyan volt, mint anno a Megarace2, ha erre még emlékszik itt valaki. A szabadság illúziója megvolt, egészen addig, ameddig nem akartál valami mást csinálni.

    Szerintem igényesen megoldva a "mehetek amerre látok" feeling talán kicsit a FarCry-ban volt. Ott sem éreztem magamat a toppon, de a dzsungelfeeling nagyon megvolt. Más kérdés, hogy agyonbaszta a mutánsos "mellékág", kár volt belerakni.

    Prey - számomra olyan, mint a Heroes IV. Ha nem ismernék jobbat a stílusán belül, akkor tuti imádnám, de így számomra csak egy gyiccsparádé volt, remek ötletekkel.