• dez
    #62
    "3x1-es rgb pixelekkel."

    Abból 1200/3=400, tehát 400x900 jönne ki.

    "Minden sort elharmadolunk, mintha fuggoleges rgb maszkja lenne. Az egymas alatti sorok 1/3 pixelt csusznak egymashoz kepest, ezert 1/3-2/3 pixeles hullam lesz a fuggoleges vonalak szelein. (ronda de egyszeru kodot irni ra es hagyomanyos rgb szinhuseget ad)"

    Mi értelme lenne ennek, azon kívül, hogy a 400x900-as felbontás gyorsabb képkezelést jelent? De ha ez nem szempont, sokkal ésszerűbb a mostani megoldás, hogy 1200x900-as a frame-buffer, és úgy is kell bánni vele (tehát ebben nincs semmi bonyolult), csak ilyen trükkösen jelenik meg.

    "Szerintem ez az elrendezes szandekos lepes volt a tervezocsapattol, igy minden letezo feladatra lehet talalni egy uj szuresi vagy pixel elosztasi algoritmust."

    Nem tudom, milyen új szűrési vagy pixel elosztási algoritmusokról beszélsz. Nem lehet össze-vissza változtatni a színszűrők elhelyezkedését. Csak ki-be kapcsolni a háttérvilágítást, ami egyben vált a színes és gray-scale megjelenítés között.