• benczurzs
    #9
    Mindenki másnak !
    A marketing mindenkire hat !
    Észre sem veszed, mindenütt ott van (ma már) és nehéz definiálni a marketing határait.
    pl.: Plazma TV-t, miért akarsz venni ?
    Nélküle is lehet élni, csak az ügyes marketingesek, a reklámok által a fejedbe sulykolták, hogy csak azzal együtt jobb az élet.
    Persze, drága, mert megkérik az árát, de ha valahol fillérekért lehetne hozzájutni, mindenki rohanna, mert az neki kell.
    Persze lehet mondani, hogy téged csak az ár / érték arány számít bármit is veszel.
    Ezzel azt jelented ki, ami magyarországon általános, hogy az emberek erősen árérzékenyek (ami jogos is)
    Tehát ha egy boltos több vásárlót szeretne, akkor az árakat lejjebb viszi.
    Ez triviálisnak tűnhet, de nem minden piacon jó.
    mert pl.: plazma TV-t ajánlanak 50.000 Ft-t, nem biztos, hogy megveszed, mert biztos valami nem jó benne, vagy hibás. A túl olcsó is egy rossz marketing fogás.
    Tehát a marketing egy széles terület, és mindenkire hat.