• bakagaijin
    #32
    Gerygrey, nem vagy nő :). Vannak varázsszavak, amik hatnak bizonyos emberekre, pl: akció. Röhely, de pl. oroszoknál ahova nagyon betört a kapitalizmus és mindenki fogyasztani akar, MINDEN akciós, a sarki cukrászdától a luxusautóig. A különbség az, hogy sok helyen a kisboltok is megmaradtak, egyszerűen azért, mert a míg a közértessel lehet beszélgetni (mármint ők szoktak is, igaz nem a Moszkvaiak), addig a multipénztárossal nem. Berlinben is a jobb kisboltok megmaradtak, saját tulajdonú kisboltok/éttermek, ők ugyanis rájöttek, ha kedvesek a vevővel és rendesen kiszolgálják őket, akkor nem fognak kimenni a város peremére a hypermarketbe. Persze, sokat bezártak, azok maradtak akik ezt képesek voltak megtanulni. Nálunk azok maradtak meg akik pl. beolvadtak a Fornettihez. Így tudnak adni valami pluszt a multihoz képest.

    Mindenesetre én szeretek hyperben vásárolni, mert baromi gyorsan le lehet zavarni, közel van, és majd mindent lehet egy helyen. Pláne az éjszaka közepén.