• Zocsi
    #29
    Techdemo téma ide, techdemo téma oda...
    Az eddigi infók alapján a Crysis új világa (ebbe érthetünk grafikát, fizikát, hangokat, zenét, npc-ket, fegyvereket... mindent) azt a célt hivatott kitűzni a játékosok elé, hogy szórakozzanak. És mivel már az elődjében is volt, ebben is lesz kihívás. Az emberek nem mindig arra vágynak, hogy rejtvényeket oldjanak meg, néha csak sétálgatni és lövöldözni szeretnének egy kis taktikázással megfűszerezve. Ha van egy jó A.I.-ja a programnak, akkor lehet hogy xar a történet, de mivel minden pályán, minden szituban tartogathat érdekes megoldásokat a gép részéről ellened így le fog szögeznia a székhez.

    "Nálam alapvető dolog, hogy a kinézet szolgálja a játékélményt, nem pedig fordítva." <- Most kiforgatom a szavaidat, de miről vitázunk ha ezt így leírod? A címben szereplő játék fő erénye éppen ebben látszik kimerülni az eddigi ismereteink alapján... és nyugi a sztorit úgyse fogják eléd dobni, mert akkor mi értelme lenne végig játszani?
    Summa summarum: Sztem hiába fikázza mindenki vagy senki, úgyis mindenki(!) végig fogja játszani, mert kiváncsi rá, hogy mit hoztak össze, milyen új grafikai elemeket és ezt, hogy tugják a történet támogatásával; kvázi jó volt a játék menedzsmentje...

    DE én még most is csak azt tudom mondani mindenkinek, hogy olvasni a legjobb!!