• Morden23
    #25
    "a sztory témát te kavartad ide"

    Naná, mert én erről beszélek.

    "én folyton arra bíztattalak hogy ezt hagyd ki mert nem erről vitázunk"

    Az lehet, hogy TE nem erről vitázol, én viszont igen, és MÁSODSORBAN a fizikai akármidnek a játékélményes hatásairól. Már csak azért is másodsorban, mert 1 - engem tényleg nem érdekel ez a fizikás dolog 2 - mert még nem játszottam a játékkal, így aztán jópofán elvitatkozhatok azon, hogy milyen a fizikája, nem?

    Az ilyen marhaságról, mint "új fizika" majd akkor szeretnék beszélni, amikor kipróbáltam a játékot. Ettől függetlenül még mindig azt mondom, hogy ha bemennék a boltba, és választanom kéne, melyik programot veszem meg 10.000 forintért, akkor nem az "új fizikai motor és sosem látott grafika" feliratút, hanem az "izgalmas és újszerű sztori, soksok óra játékidő" feliratút választanám. Na persze lewarezolni kurva mindegy, mert az ingyé' van, de nem ebből kéne kiindulni.

    És azért hívtam techdemo-nak, mert az a helyzet, hogy némi túlzással mondható a következő: sok játékot csak a technikai specifikációk különböztetnek meg egymástól. Semmi igazi egyediség, semmi érdekes nincsen bennük, ami mégis megkülönbözteti őket, az az, hogy az egyik "vertex shader 15-öt", a másik meg "sosem látott fizikai motort" használ. Nekem egy "játék" egészen addig a techdemo kategóriába tartozik, ameddig az, amit nyújt, nem mutat túl a technikai fejlődés vívmányainak interaktív kipróbálásánál.

    Addig - reflektálva egy régebbi példádra - csak egy eszméletlenül felcsicsázott, bazinagy gépigényű aknakereső.