A berakott képek mérete ne legyen nagyobb 800x600-nál!
  • gabi89
    #1327
    Hellosztok

    Hosszú idő után újra belevágtam a fejszám a vasútmodellezésbe :D
    Először is nem könnyű neki állni mert N-es járművek,sínek,váltok és TT-sek is vannak itthon. (porosodnak évek óta a vitrinben...
    Mivel kiskorom óta a TT a mindenem ezért az N-estől megválok.
    Tehát eladó egy N-es gyűjtemény mozdonyok,kocsik,váltok,sínek,épületek stb… (vagy TT-sre is elcserélném)
    A modellek alig futottak az elmúlt évek során éppen ezért jó állapotban vannak. A sínanyag egyáltalán nem használt, évek óta csak „porosodik” .
    Mozdonyok: BR 216 (Rocco) , SNCF BB 15000 (Arnold) , E60CP Electric Locomotive Amtrak 951 (Bachmann Train)
    5db Roco balos váltó
    5db Roco jobbos váltó
    2db Roco 3-as váltó
    1db Roco angol váltó
    15db flexibilis sín 730mm
    15db ROCO egyenes sín 730mm
    9db Egyenes sín - 17,2 mm

    Képeket itt tudjátok megnézni. Nézegettem az árakat de teljes képet nem kaptam ezért megegyezés szerinti árképzésre gondoltam.

    szgab89[kukac]gmail[pont]com / vagy itt privátba is :)
    ----------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Illetve aki épített manapság terepasztalt annak a segítségét kérném a váz megalkotásában. OSB lapra gondoltam abból is a 10/12mm -eset néztem. A keret és a keresztbe lévő áthidalóknak. Valami olyasmit mint itt:

    [URL=http://www.vonatmagazin.hu/2011/02/norbi-asztala-1-resza-vaz/]Vonatmagazin.hu || Norbi asztala 1.rész:A váz/URL]

    Esetleg rétegelt lemez mennyivel lenne jobb ?
    Pályára tervezek hegyet is és többszintes lesz szóval nem árt ha masszív azért.

    Régebben volt valahol valami leírás, hogy mennyit lehet emelni 1méteren belül stb... szóval érdekelnének az alapvető szabványok. Valami 5% rémlik amúgy meg nagyon régi TT-s újságban láttam 1méteren 4cm ...

    Köszönöm mindenkinek előre is a helpet.