Morden23#28
De illető emberünk nem gigás masinát keres, ami olcsóbb, hanem iPod-ot akar venni. Gondolom érted: van pénzem, tehát pont leszarom, hogy maximálisan költséghatékony akarjak lenni.
Magyarán: Van pénzem iPodra. Tudom (vagy nem), hogy ezért a pénzért vehetnék jobb masinát is (ami többet tud). Ellenben nekem nem kell nagyobb tudású masina, mert úgy sem használnám ki az egyéb funkciókat. De még mindig van pénzem iPodra, és nekem az tetszik.
Konklúzió:
1 - A pénz mennyisége nem a vásárolt áru tudását befolyásolja, hanem a vásárló szabad mozgását
2 - Az emberek nem a tudása, hanem az "ájpodsága" miatt vesznek iPod-ot, vagyis azért, mert (tessék figyelni) >>>az tetszik neki<<<
3 - (az előző pont kiegészítése) Ízlésről vitatkozni igen retardált dolog. Semmi értelme.
Aki meg azért vesz >>>akármit<<<, mert attól vagányabbnak érzi magát, hát lelke rajta. Ha nem lennének ilyen embertömegek, éhen halnának a marketingesek, tehát én is. Ezt nem akarhatod :)