• dez
    #131
    "Nem erről beszéltem, hanem a villogásról."
    -- Szóval az szerinted egy légből kapott elmélet, hogy 100 állapot látásához 100 képet kell feldolgozni? Mert ez szerintem teljesen egyértelmű...

    "Én csak vibrálást látok (extrém esetektől eltekintve)."
    -- Akkor tényleg ne magadból indulj ki.

    "Általános esetről beszéltam. Természetesen amikor jobban látszik, én is látom."
    -- Nalátod. Akkor ne mondj nekem olyat, hogy alapvetően elég az a 25fps, és az 50 csak picit jobb, de szinte mindegy.

    "Mondtam, hogy nehéz elképzelni?
    Egyébként abból, hogy 50 jobb, mint 25 nem következik, hogy a 100 még jobb."
    -- Csakhogy egyesek itt azt állították, hogy nincs ember, aki érzékelné az 50 és a 100 közötti különbséget. Ez volt a vita alapja.

    "Biztos én vagyok rosszul összerakva, de engem sose zavart. Most pl. épp 3-5fps körül megy a játék (debug mód), ez nkem már jó tesztelésre."
    -- Hát tényleg rosszul vagy összerakva. :D

    "Természetesen. Sőt, 50Hz-es TV-t is használtam C16-hoz.
    Mi olyan meglepő ezen?"
    -- Ezen semmi, én is hasonlóan cselekedtem, csak C64-gyel. Nem is erről van szó, hanem arról, hogy úgy lehetett érteni, még szinte tegnap is olyan régi monitort használtál, annyira nem zavart a villogása.

    "De, pontosan az utánvilágítási idő a különség. Meg gondolom az is számít, hogy milyen távolságból nézed."
    -- De nem annyival hosszabb az utánvilágítási ideje egy régebbi tévének vagy monitornak sem, hogy ne látszana az 50/60Hz villogása. Nekem volt kimondottan extrahosszú utánvilágítási idejű monitorom, na azon nem láttam a villogást, csak épp minden mozgás teljesen összefolyt, játékra teljesen alkalmatlan volt... A normál monitorok sosem voltak ilyenek.