• Kagemusha
    #12
    Annak idején minket hogyan tudtak annyi mindenre megtanítani a tanáraink? Pedig nem voltak PC-k sehol. Mégis itt vagyunk. 14 éve érettségiztem és még mindig tudok deriválni, a középiskolából frissen kikerült "taknyosok" meg sorra írják az egyes ZH-kat.
    Ha az iskolapadból kikerülő emberkék jól teljesítenek, ki a fészkes fenét fog érdekelni, hogyan tanították meg neki az anyagot? Rendben van, ne maradjunk le a világtól, de könyörgöm, ne akarjunk mindenáron az első helyen állni!
    Miből gondoljátok, hogy csak az a jó tanár, aki PC-vel tanít?
    Másrészt pedig próbáltál te már -maradva az előző példánál- matekból egy példát beadni gépelve? Legyen csak egy egyszerűbb feladat (két összetett függvény szorzata osztva másik két összetett függvény szorzatával deriválása), garantálom, hogy a hajad befonod és én már régen végeztem papíron, mire te bepötyögöd a feladat kiinduló összefüggését.
    Véleményem szerint az a legnagyobb baj, hogy mindenhol és mindenre erőltetik a PC-használatot. Nem veszik észre, hogy ha valamit meg lehet csinálni egy faékkel, ahhoz nem kell CAD.
    Kell a gép, igen. De csak ott, ahol valóban szükség van rá!