Virtuális sportok és közösségek című tanulmányomhoz várom építő jellegű ötleteiteket!
  • The Garrett
    #1
    Sziasztok

    Mivel új felhasználó vagyok és nem tudtam új témát létrehozni Garrettet kértem meg.

    A Fõiskolán, ahova járok írok egy tanulmányt a Virtuális Sportok világáról.
    A témát szeretném bemutatmi, mivel 10 bõl kb 1 ember tudja, hogy mirõl van szó, aztán megvizsgálnám gazdasági, társadalmi és egy picit pszichlógiai szempontból is.
    Bemutatnám, hogy áll a helyzet Magyarországon és a világ különbözõ országaiban (USA, Skandináv államok, Korea etc). Megnézném a játékipar állását napjainkban és egy kis játék ipar történelmet ( ide kéne segítség, mert biztos össze szedte már valaki jól) és bemutatnám pl a Blizzard stratégiáját. Megvizsgálnám, hogy mennyit jáccanak a fiatalok és, hogy egy-egy játék mennyire tesz függõvé. Megnézném még továbbá az online közösségek (pl.:klánok :)) kialakulását és fejlõdését.

    Egyenlõre a következõ játékok szerepelnek terveimben: counter-strike, starcraft/warcraft 3, Track Mania Nations, world of warcraft

    Arra kérnélek benenteket, hogy ha esetleg van valami 5letetek vagy olvastatok már/ hallottatok már tanulmányt vagy könyvet ami a témával foglakozik, akkor legyetek szívesek bombázzatok meg egy e-maillel a [email protected] -on vagy örülnék, ha ide is írnátok 5leteket.
    Bárminemü segítséget szívesen veszek.

    Elõre is köszönöm

    Jaq