Bitman#4
Magyarország & BKV egy normális villamost nem tud venni 1 milliárdért (majd forgalomba állítani), amin el lehet férni, és van rajta klíma (szerintem nem nagy követelmények..).
Felújították az összes 4/6-os megállót/felsővezetéket, aztán forgalomba állítottak párat, elkezdett leszakadni a felsővezeték (rájöttek, hogy a tartók megerősítését elfelejtették), a tartóbigyóit utólag megerősítették, erre elkezdtek kidőlni a Margit hídon az oszlopok, amikor előző éjjel elvégezték ott is a felsővezeték-tartók "utómunkálatait".
Most meg elkezdtek ledögleni az új kocsik, és kivonták őket az átvizsgálás idejére a forgalomból.
Hát szerintem enyhén szólva brutális hibák vannak egy 1 milliárdos szerelvénynél és a felújításnál is. Komolyan mondom, más országba ilyet nem lehet megcsinálni, mert már az összes fejest menesztettek volna, akinek köze van az egészhez...
Szal ezzel az óriási offal annyit akartam mondani, hogy ezek után ne nagyon akarjanak beléptető rendszert csinálni sehova, mert a végén az lesz, hogy a reggeli csúcsforgalomba meghal, aztán megbénul a teljes földalatti közlekedés, és kénytelenek lesznek kikapcsolni & átengedni mindenkit, ez idő alatt pedig teljes lesz a bliccelés, mert nem lehet használni az elektronikus kártyákat.
15-20 milliárd..? Már boccs, de van olyan hülye cég, aki ekkora kockázatot bevállal, hogy egy óriási tőket elfelejt 10 évre, amit fokozatosan kap vissza..?
Szal szerintem ez az egész eléggé egy kockázatos befektetés a BKV részéről is. És mi van, ha egy újpest vagy fradi, esetleg újpest vs fradi meccs után beszabadul a kultúrnép a metróba? Nyílván az lesz az első, hogy szétzúznak mindent, BKV meg persze nem tud mit csinálni, cseréltetheti újabb súlyos pénzekért az egész berendezést..