• irkab1rka
    #14
    Namost a tények:
    1, a csomagtartóban kigyulladt notebook tipusa nem ismertetett (tippelhetek? Dell?). 1db notebook 1 úton. Egy átlagos személyszállitó gép kb 5-10 notebookot visz egy úton. Amennyire én tapasztalom.
    2, annak, hogy a csomagszállitó gép csomagterében lévő -30 fokon és a csökkentett légnyomáson egy szállitmány Li-ionos akkumlátor kigyulladt (megint nincs megnevezve a gyártó!) mi köze a +20 fokon és normál légnyomáson szállitott Li-ionos akkkuhoz?

    "1999-ben a Los Angeles-i repülőtéren gyulladt ki egy akkumulátor, 2004-ben pedig Memphisben"
    LOLOLOLOLOL tehát statisztikánk szerint (ami ugye nem menne át egyetlen matematikai statisztikai eljáráson sem, mert ilyen kevés adatra hülyeség statisztikázni, na mind1) 5 évente van egy baleset a reptéren. Ez azt jelenti, hogy a reptéren biztonságosabb a notebook, mint az irodában :))) na jó, lehet, hogy aki repül is a notebookkal, annak nem gagyi Clevo-ja van, hanem mondjuk hp.


    Van erre a témára egy szó: bullshit.


    Ja és azt szeretném látni, hogy a business class-on azt mondja a flight attendant, hogy tisztelt uram, kérem kapcsolja ki a notebookját és hadd tegyem a csomagtartóba. Pedig ha valaki közel ül a műszerekhez (és nem pilóta), akkor az a business class :)))