Morden23#85
Indigo:
Nem a két játékot összehasonlítani, mint BG&E, hanem a két játékot, mint elkésztült, játékélménnyel rendelkező, egyedi programot.
A pixcelfigurákkal nem fogunk egyetérteni, de mindegy, hagyjuk.
És nem azt mondtam, hogy poklot akarok dzsungel helyett. Azt mondtam, hogy még a DOOM3 béna jeleneteit/helyszíneit is több idő volt kitalálni, majd megformálni, mint a FarCry-ét, pl. Ezen mi az ostobaság?
A warezolás meg nem konkrétan neked szólt, nem is kell vitázni róla. Majd magára ismer, aki magára ismer.
tehen_m:
Ebből, amit ide be sikerült CTRL-V-znem, az incrysis.com-ról származik, mint már mondottam volt. Legegyszerűbb, ha megnézed magad, hadd ne copy&paste-oljam be a teljes site-ot.
És ne gyere már nekem a pálmafákkal, te suta, figyelmetlen ember, mert semmi köze a fenn taglalt témához. Amúgy valóban igazad van. Az a 100 ember most nem a pálmafákon, hanem a játék grafikáján dolgozik. Abban a pálmafa is, a tenger is, a tank is benne van.
Nekem nem attól sztori, ezt megint az ujjadból szoptad. Előbb leírtam PONTOSAN, hogy értettem.
Ha meg már itt tartunk, akkor a te szerencsétlen Crysis-védelmezésed is csak feltételezésre alapul.
És akkor csak a te kedvedért összefoglalom a mondanivalómat:
A mai tendencia az, hogy az emberek megelégednek a sekélyes sztorikkal és ócska játékmenettel, ha a grafika formabontó és csillivilli. ÉS AZ ESETEK TÚLNYOMÓ TÖBBSÉGÉBEN az ímmel-ámmal, de semmiképpen nem odafigyeléssel összedobott sztori csak egy alibi, hogy mégse egy single-playeres CSÉ-t, vagy szó szerint egy techdemo-t dobjunk ki. ÉS NEKEM NAGYON ÚGY TŰNIK, HOGY EZ A CRYSIS EBBE A KATEGÓRIÁBA ESIK. Ha már elolvasod ezt a pongyolán megfogalmazott sztoriösszefoglalót, gyakorlatilag minden pontja megfeleltethető a Far Cry-nak: Amcsi suuperügynök jön. Helyi emberkék mészárlása (ott zsoldosok, itt koreaiak). Jön a nagy, gonosz enemy (ott mutáns gaggyulatok, itt majd ufók), ami ellen "össze lehet fogni", de legalábbis szabadon lődözni.
Ebből nekem az jön le (és szerintem bőven van alapom rá), hogy ez a játék is olyan lesz, hogy a grafikának kell feledtetnie az egyéb hiányosságokat, és a sziget kidolgozottságától meg az űrhajó 600.000.000 pixcelből való állásától kellene majd kerek szemekkel végigjátszanom, nem pedig az érdekes, izgalmas sztori, esetleg a cselekmény miatt.