
MINIMUM SM 3.0-T TUDÓ VIDEOKÁRTYA KELL A JÁTÉK FUTTATÁSÁHOZ!!! (nV 6XXX vagy ATI X1XXX)
-
Gyusz #8 Hardwired ismét előállt némi információval:
A GameInformer legújabb számában zaftos Kane & Lynch információk láttak napvilágot. Ne is szaporítsuk a szót, rögtön vágjunk is bele mit rejteget az IO Interactive legújabb szuperprodukciója.
Kane tudomásul vette, hogy élete utolsó állomása felé zötykölődik egy poros rabszállító buszon. Nincs mentség, nincs kiút, hamarosan véget ér a tánc. Hiába a nevéhez fűződő számtalan gonosz cselekedet, van valami megnyugtató abban, hogy ennél rosszabb már nem érheti az életben. "Feküdj, most!" - kiáltja valaki mellette, majd elszabadul a káosz, amint egy teherautó ökleli fel megvadult bika módjára a buszt. A következő pillanatban már az aszfalton fekszik elterülve. Egykori rabtársa, az ügyeletes pszichopata Lynch segíti talpra baljával, míg a jobbjában lévő sörétessel a közeledő zsarukat teríti le egymás után. Lynch szúrós pillantása tudatja Kane-nel, hogy nem a megváltó jött el érte, s nem is mentőakcióról van szó, inkább emberrablásról. Talán jobb lett volna a busszal végleg célba érni.
A két karakter szembenálló személyisége, s az egymásra utaltság képezi az IO Interactive nézdahátam perspektívájú játékának az alapját. Bebörtönzése előtt Lynch élte az átlagemberek szürke életét Detroitban egészen addig a napig, míg misztikus eszméletvesztések, majd azt követő rémséges látomások nem kezdték gyötörni. Állapota napról napra rosszabodott, ezért gyógyszerekhez nyúlt. Kezdetben sikerült elnyomnia a látomásait, ám egy nap feleségét vérbe fagyva találta a nappaliban, s egyáltalán nem volt biztos benne, hogy nem saját maga tette. Kane-nel való találkozásakor Lynch már lényegében egy leszedált pszichopata, akit egyedül a zsebében lapuló gyógyszerek tartanak vissza attól, hogy tomboló vadállattá váljon.
Kane karaktere egy kicsit komplikáltabb. A siralomház előtt Kane a The Seven nevű nemzetközi zsoldos szervezetnél ténykedett, ahol brutális pragmatizmusával és kiváló tárgyalóképességével vívott ki magának elismerést. Egy rablás során valami balul sült el. Kane elárulta megbízóit és lelécelt a zsákmánnyal. A The Seven egyes tagjai azonban túlélték a balhét és most elrabolták Kane-t, hogy feleljen múltbéli cselekedeteiért. Előtte persze neki és őrült társának két sovány hetet adnak a lopott áru visszaszerzésére, különben kiírtják a családját. Kane tehát megmentheti szeretteit, de végül mindenképp a siralomházban fogja végezni, helyére pedig a kiszámíthatatlan tolvajt, Lynch-et ültetnék - feltéve, ha különösebb tüzijáték nélkül végbemegy az akció.
A két srác nagyon különböző, mégis ugyanazért a célért kell küzdeniük, igaz más és más feladatok teljesítésével. Kane profi, Lynch pedig egy bandita. Kane megőrzi a hidegvérét, Lynch pedig kezdi elveszteni józan eszét, legalábbis ami megmaradt belőle, magyarázza Jens-Peter Kurup játékdizájner. Megpróbálják helyrebillenteni az életüket, de végül mindennek nagyon rossz vége lesz.
A játék sokban hasonlít a Freedom Fighters játékmechanikájához. Nem nagyon akartak a jól bevált vezérléstől sem eltávolodni. Ahogy a FF esetében hősünknek egy kisebb csapat segített visszafoglalni New York City-t a szovjetektől, úgy a Kane & Lynch-ben rögtönzött bűnöző brigáddal tehetjük ugyanezt. A nagy akciózás hevében nem lesz módunk menükből és azok almenüiből kiválasztani a megfelelő parancsot. Egy gombnyomással utasíthatjuk őket, hogy utánozzák cselekedeteinket, támadjának, vonják el a célpont figyelmét vagy vonuljanak fedezékbe.
A stratégiai pozicionálás létfontosságú lesz, ám nem kívánjuk Full Spectrum Warrior-hoz hasonló mélytaktikai manőverekkel lekötni a játékosok figyelmét. Gyorsléptékű, nyers akciójátékot készítünk, sok vérrel és füsttel, ahol nagy csúzlikkal kell a világ városaiban lőszert pazarolnunk, fejtegette Kurup.