Morden23#9
Érdekes dolog, amit írsz, és nem vagyok programozó, hogy belekössek, de: tanultam humánmanagement-et jóideig (a management-tárgyak szofisztikáltságát ne firtassuk, mindegyik baromság amúgy), és én inkább azt mondanám, hogy van 100 programozó, és fogy az idő, akkor munkaerőátcsoportosítás történik. Például van a játéknak 10 tulajdonsága, mindegyiket egy 10 fős programozócsapat fejleszti. Ha fogy az idő, lóvé, érdeklődés, akármi, akkor azt mondják, hogy
1. Lezárnak néhány csoportot, ami nem annyira lényeges (kirúgják, pihentetik őket)
2. Késés miatt átcsoportosítanak embereket más csoportokba, hogy gyorsabban haladjanak a prioritást élvező dolgokkal.
Namármost. Én például abszolút boldog lennék, ha megint lennének olyan játékok, amiknek a SZTORIJA és a feelingje egyszerűen odanyomott a gép elé anno. Csak egy-kettőt:
Outcast, Zork sorozat, Timelapse, Wing Commander, Ultima, Deus Ex, Elite, Transport Tycoon, és még pár dolog.
Tennék a grafikára, tennék a fizikára. Nem nagyon izgat fel az, hogy vajon a golyó pont úgy pattan-e le a falról, mint a való életben, főleg, hogy a való életben sosem láttam falról lepattanó golyót.
Grafikailag meg annyit, hogy illeszkedjen a játékhoz a grafika. Valamit felesleges csicsázni, például a Civilization erre jó példa. Felesleges agyon3D-zni a cuccot, mert ha igazán jó a játék, akkor annyira "belebutulsz", hogy a szemed egyszerűen kiegészíti a grafikai hiányosságokat.
Na persze, aki úgy áll hozzá, hogy ránézek és nem elég baró a kinézet, már megy is lefele a klotyón, arra azt mondom, hogy sok-sok élményt hagy ki. A mentalitás meg sok-sok remek stílust, játékot megszűntet.