• psishock
    #8
    Ehh igen, de éppen az a dolga egy játékkészítő tímnek, hogy összességében fejlessze a játékot. Amíg egy pár mániákus emberke az enginevel, modellekkel, efektusokkal és a többi hasonló látványmegoldásra törexik, addig egy másík része lekomponálhatja a zenéket, hangokat rá, esetleg történetet találnak ki egyesek, próbálják élvezetessé tenni... mind1, lényegében azt akartam éreztetni, hogy ezeket a dolgokat párhuzamosam fejlesztik különböző érdeklődési körû emberek, ígyhát nem zárja ki az egyik a másikat. Az megint más tészta, hogy olyan alkalmazottakat vesznek fel egyes posztokra akik gyengén értik a dolgukat. (akár grafikára, de ugyanúgy minden másra vonatkozik)
    'Másik dolog meg, álltalában a csúszások nagyon nem a graf miatt történnek. Inkább a bug-ok és a ballance-témák amik húzni szokták a dolgot és nem utolsó sorban a HW SW kompatibilitás kérdése. Kben ezek az emberek elég zsírosan megvannak fizetve, úgyhogy nem kell sajnálnod őket. Azonkívül nem dolgozzák "izzadtra és hullafáradtra" magukat naponta.

    De már hagy kezdjem én is :D
    200x van, és ebben a remek és előrehaladott évben már éppen ideje egy kicsit törődni is a játékok: grafikájával, fizikájával, hanghatásaival, történetével, komplexitásával, újrajátszhatóságával...................

    ha összegezném akkor az jönne ki, hogy a "Játékkal" kellene törődniük, és nem a pénzel, elismertséggel stb stb... na ezt viszont várhatjuk, sohasem lesz így amíg ugyebár pízcentrikus a szeretett kis világunk ^_^. Sajnos nagyon ehhez vannak kötve a feljesztők is (felsőbb utasításokra), de végsősoron ugyanúgy mink is ;)