Indigo#10
Most komolyan gyerekek, ki nem szarja le hogy milyen egy játék grafikája? Természetesen minél szebb, annál jobb, de nálam sosem ez volt az elsődleges szempont. Itt van pl az Operation Flashpoint, ami nemhogy mai szemmel nézve nem szép, de a megjelenésekor sem volt az, és még ma is előveszem időnként, mert meg tudja teremteni azt HANGULATOT, ami miatt leül az ember játszani.
Ezzel szemben hosszasan lehetne sorolni a mai "csodálatos" grafikájú hulladékokat, amik annyira unalmasak, hogy legtöbbször egy demót sem viszek végig (pl a legutóbbi ilyen "remekmű" a Prey). Persze nem a grakika minősége határozza meg egy játék értékét, nem erről beszélek... De a legszebb, legkívánatosabb körte is lehet belül rohadt.
Mondjuk lassan tényleg kijöhetne már valami eredeti, érdekes játék, mert a Beyond Good & Evil óta elég nagy a pangás...
A csúszások pedig általában tényleg nem a grafika miatt szoktak történni (pláne hogy ma már bevett módszer a grafikai engine licenszelése), sokkal inkább a hibakeresés meg apróbb csiszolgatások miatt(lásd Heroes V esete).