Körökre osztott, hexa-alapú pályákon lépegető, fantasy stratégia
-
Árnyvadász #11 Dinamikus. Többször is végigjátszottam ugyanazt a pályát és máshogy lépegetett. Okosan cselekszik, bár a nehézségi fokozatokban nem vettem észre különbséget.
AI-ról pár példa: Íjászokkal védtem be a hősőm farkasok ellen. A farkasok nem támadták be a hősőm, hanem kikerülve őt az íjászokra mentek. Ugyanezen farkasok, ha komoly támadást kaptak, akkor bevonultak az erdőbe. Ha nagyon lesérül egy egysége a gépnek, akkor azt feltölti, pihentetéssel, ahogy én is tenném.
Szerintem se nem jobb, se nem rosszabb mint ami ehhez a stílushoz kell és a nagy nevű elődőkben volt. A Gold Victory már kihívás, bár ez nem az AI érdeme, hanem az alacsony körszámé :)
Szóval a szokásos, ha játszottál már ilyen típusú játékkal. Rossznak nem mondanám semmikép.